søndag

Gyldne drømme

Photobucket
Jeg husker ikke hvor billedet her er fra - måske lastnightsparty.com, men jeg har længe haft billedet liggende, da jakken bare er alt for fed! Det er virkelig sådan en man drømmer om lige pludselig at snuble over i den lokale genner.... Igen er det måske bare endnu et eksempel på noget, som jeg ville elske at få fingrene i, men som højst sandsynligt alligevel ville komme til at leve en overset tilværelse i klædeskabet. I mit hovede er jeg nemlig en hel del mere glamourøs end jeg er i virkeligheden og tit falder jeg derfor for noget som slet ikke passer med min egentlige livsstil og hverdag, men som nærmere afspejler en form for ønsketænkning om hvordan min garderobe i virkeligheden burde se ud. Altså hvis min hverdag vel at mærke bestod af pindemadder, champagne og Louboutins og ikke havregrød, øko mælk og gummistøvler som tilfældet snarere er, ha ha! God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar