tirsdag

What`s with the cattitude?

thedailynailreview

Købte denne her O.P.I neglelak i sidste uge som gave til en veninde, der længe havde ønsket sig en lyseblå neglelak. Ville egentlig have købt den fra Uslu Airlines, men fandt så i sidste øjeblik ud af, at Støy Munkholm desværre ikke længere forhandler U.A. Det betød så, at jeg faktisk ikke rigtigt anede, hvor jeg så ville kunne finde en lyseblå lak, da jeg mest har set turkise nuancer rundt omkring. Heldigvis reddede magadullen mig 5 min. i lukketid, for O.P.I havde nemlig den helt rigtige nuance med det catchy navn "Whats with the cattitude?" Da jeg kom hjem med den, havde jeg mest af alt bare lyst til at beholde den selv, så jeg skal vist også have fat i sådan en på et tidspunkt meget snart!

Prøv selv deres mange fine lakker her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar