søndag

Blomster!


Når sommeren er over os, får jeg altid lyst til at iføre mig blomstrede gevandter, 70`er farver, lange halskæder, jesus-sandaler, maxi-kjoler og frynser. Eftersom at jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det efterhånden bare er en tilbagevendende sommer-dille, har jeg dog ikke tænkt mig at droppe alle mine leggins og oversize t-shirts for dette look. Derfor har der dog alligevel sneget sig nogle blomstrede items ind på min ønskeliste (som forbliver en ønskeliste, idet jeg netop har modtaget en uventet regning på 3.000 kr - tak for det, det var så lige den sommer...).

  1. Renewal bold floral skirt 35 £
  2. Kimchi and blue full floral skirt 42 £
  3. Renewal floral culottes 35£
  4. Renewal ditsy culottes 35£

Jeg er mest stemt for nr. 4, som ville være fin stylet lidt ligesom pigen i midten med lange halskæder og en enkel tanktop. Shorts+nederdele er fra Urban Outfitters og deres Renewal linje er altid lidt sjovere, idet det er vintage-items, som er blevet costumized til et mere nutidigt snit. Hvem der bare havde en symaskine og tommelfingrene skruet rigtigt på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar