fredag

Creme, hoops og Dr. Martens


Har solgt en del tøj på trendsales, så "flottede" mig i dag med køb af hhv. et par store "sølv" hoops fra H&M samt den råhvide strik, som vist ovenfor, ligeledes fra H&M (divided). Købene slog dog ikke hul i pungen, idet de stod i hhv. 50 kr for hoops og 179 kr for strikken. Vist mere end rimeligt. Er generelt ret glad for strik og gerne stormasket, hvis ellers jeg kunne lade være med at hive løse tråde ud. Har generelt en tendens til at hænge fast i alt, hvad jeg lige går forbi...
Undgik helt de virkelige fristelser i form af 50 % rabatter i Magasin og 30% i Bianco, som ellers havde meget fint på hylderne. Skal vist have fat i et lille pocketkamera, så jeg kan vise nogen af de ting, jeg indimellem støder på, men som ikke købes med hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar