søndag

Naturlig skønhed? Ja, right!

Jeg kan ret godt lide tanken om "naturlig skønhed" og ja, ja de siger jo den kommer indefra, men de fleste hjælper nu lidt til med forskellige produkter. Ovenfor ses mine basisprodukter som er mine daglige nødvendigheder.

  • Øverste billede: Youngblood loose mineral foundation og solpudder Mineral Radiance- de bedste! Slår efter min mening Tromborg og Iredale.
  • Til venste: Osis hårpudder fra Schwarzkopf, giver fylde til håret.
  • Midten: Clinique city blocker 25 spf (solblokker til at lægge ovenpå dagcremen), Super Defense 25 spf moisturizer fra Clinique, Super rescue Antioxidant night moisturizer og endelig yndlingsmascaren High Definition.
  • Til højre for midten: Derma bodylotion og deo - bærer det nordiske miljømærke samt astma - og allergimærket - we like! Og priserne er rørende, mener at lotionen koster ca. 40 kr (!)
  • Nederst til venstre: Mac mineralize skinfinish So Ceylon (fantastisk blusher, bronzer, øjenskygge) og blush fra Revlon "Nude" (desværre udgået)
  • Midten: Vichy Eau thermale thermal spa water -spray fra apoteket. Pris ca. 30 kr. Jeg bruger den som opfrisker og til at spraye ovenpå mineral pudderen, der ligesom får et blødere look bagefter.
  • Nederst til højre: Alle bør have en pink blush og denne her er ekstra fin med sine to nuancer. Glamrose Blush duo fra L`oreal med lille indbygget spejl samt børste. Ca. 120 kr.

Og..

Glemte at vise mit renseprodukt som faktisk er det allermest fantastiske og som jeg nu har brugt i vel en 4 år! Vichy Oligo 25 fjerner alt makeup og snavs, dufter fantastisk og min hud elsker den. Den koster 139,- på apoteket og er for mig en ægte klassiker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar