lørdag

Ny statementhalskæde

Billede fra Monies.dk.




Jeg tømte nærmest skabet her i sidste uge og solgte det på Trendsales, hvilket indbragte ca. 2.000 kr. Størstedelen af pengene går til fornuftige ting som uforudsete regninger, og en meget lille del er så gået til lidt shopping. Har i dag købt denne her halskæde fra Just Female på Trendsales og glæder mig meget til at modtage den. Jeg kom af med 175 kr inkl. porto, og nyprisen var vist 250 -300 kr. For en halskæde som aldrig har været i brug, synes jeg egentlig at det er et okay køb og er sikker på, at den bliver et hit sammen med mine mange plain t-shirts.
Er og har altid været vild med store smykker. Jo større, jo bedre. Måske en slags kompensation for min ringe størrelse? Husker i 5. klasse hvor jeg havde de vildeste neon-hoops. Jeg synes selv at jeg var for cool. Det synes jeg måske ikke den dag i dag, men det er da et klart bevis for at fascinationen for "larmende" smykker altid har været der. Drømmesmykkerne er helt klart Gerda Lynggaards arbejde for MONIES som er vist på det øverste billede. Elsker kombinationen af naturmaterialer som sten, ben og træ og størrelsen. Får mig til at tænke på forskellige stammer og deres prydning af kroppen med sådanne materialer. Eneste problem (as usual) er at hendes smykker er p....dyre, men det bliver nok en mulighed på et senere tidspunkt, når man engang ikke længere er under uddannelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar