lørdag

Snydt igen!



But why??? Jeg vidste det bare!

Disse skønne boots kom for 1 1/2 dag siden i nyt oplag på Topshops hjemmeside og er nu allerede som revet bort, medmindre man bruger en str. 36 (mulig tåafklipning??) Jeg skulle altså være slået til, mens jeg havde chancen, men sad og fedtede rundt med alle mulige fornuftige tanker om at det jo også er sommer og sandaltid (eller hvad?) og derfor ret langt ude at købe et par støvler....

Nu er de væk... Igen... Jeg kom endnu engang en postgang for sent. Snøft.

4 kommentarer:

  1. Åh jeg har også ærget mig rigtig meget over at jeg ikke slog til på de støvler! Snyd med folk der har små fødder.

    SvarSlet
  2. Ja, hvor er det bare ærgerligt og kender jeg Ebay ret kan vi sikkert finde dem der, men til en overpris der vil noget! Øv bøv!

    SvarSlet
  3. Ja det er noget snyd. Men måske måske man er så heldig at Topshop får dem igen? Så skal der slås til på størrelse 40 i hvert fald!

    SvarSlet
  4. De er der igen nu, skynd dig at putte dem i indkøbskurven!

    SvarSlet