onsdag

Topshop - LOVE!

(Billede lånt fra CharlotteD)


Så kom de endelig! De fantastiske Aztec-støvler fra Topshop og de er virkelig bare perfekte, både nu til de lidt kolde dage indimellem og til efteråret. De er i kraftigt læder og virker meget stærke i det. Samtidigt er hælen ret "lydløs" - hvilket er noget af et plus, da jeg bedst kan lide sko, hvor hælene ikke afgiver det den der "klik klik lyd", når man går....Er sikker på, at jeg vil få brugt dem en masse og kan sagtens leve med nu, at jeg aldrig kom i nærheden af ovenstående støvler fra Chloé og Scorett -kopierne. Synes faktisk at Topshop støvlerne er federe, især fordi nitterne er lidt mere diskrete, skulle man få sig en nitte-overdosis....

2 kommentarer:

  1. Har også hapset dem med fra London. De er jo bare SÅ genialt skønne :D Synes også det er fedt der ikke er total nitte-overload :p

    SvarSlet
  2. Ja, fuldstændig enig! Er faktisk ikke vilde med dem fra Chloe, så havde jeg haft pengene til dem, var jeg alligevel endt med Topshops. Billi Bi har dog også lavet nogen rigtig fine til 2.600,- Også lige en tand over mit budget. De her er PERFEKTE!

    SvarSlet