tirsdag

Keep away from fire!



Endelig kom min længe ventede pakke fra Topshop. Har for en gangs skyld ramt rigtigt med størrelserne. Bestilte denne her sweater i en str. UK 12 (large), fordi den skulle være oversize på den rigtige måde og den passer bare perfekt. Får I også WHO-associationer pga. pandaen? Er nu ret tilfreds med den, den er superblød og der er både uld og angora i den - lækkert til et koldt efterår. Hvad der dog kan give mig lidt nervøse trækninger, er advarslen indeni trøjen "keep away from fire"! Jo, tak, regner heller ikke med at lave stagediving ind i et bål, men hvad h...... skal det lige betyde? Betyder det at en enkelt vildfaren gnist fra en cigaret vil futte mig af eller hvad?? I baggrunden kan man lige ane det andet nye køb fra Topshop - en ternet blazer. Har i evigheder ledt efter DEN perfekte ternede blazer på Ebay og i genbrugsbutikker, men det lykkedes aldrig at finde den rigtige størrelse. Hurra for Topshop! Tror jeg bliver glad for den her. Viser de andre køb på et senere tidspunkt. Nu skal min panda og jeg have noget ud af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar