søndag

For de desperate...de ligeglade... og de fattige!



Okay, hør lige her; har egentlig lagt inde med det her link i ret lang tid, men ville ikke poste det pga. det åbenlyst umoralske i at promovere kopivarer. På den anden side har jeg kunnet se b.la. Steve Madden kopiere taskerne, selvfølgelig bare i sit eget navn, og derfor er jeg nået frem til at det må være folks egen hovedpine, om de vil købe en kopivare - fordi de synes at designet er fedt, men måske ikke har pengene til originalen, eller hvad man ellers kunne have af grunde. På sin vis er det vel ikke værre end da Zara kopierede Balmain stilletterne....Og hvor mange slæber egentlig ikke kopi-tasker med hjem fra ferien alligevel? Eller hvad? For mit eget vedkommende kunne jeg nok ikke finde på at købe en af de her tasker. Ikke fordi jeg umiddelbart går op i at alt skal være mærkevarer, tværtimod, men det ville være pinligt og irriterende konstant at skulle undskylde og redegøre for at "nej, nej det er faktisk bare en kopi!". Det, jeg måske synes er forkert ved salget af ovenstående tasker er, i modsætning til førnævnte Zaras kopiering af Balmains stilletter, at sælgeren rent faktisk beskriver dem som "ægte", men til en pris af ca. 800 sølle danske kroner, er det jo ligesom for godt til at være sandt - så nej, ovenstående tasker er IKKE ægte, men her får I sgu linket alligevel. Køb taskerne her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar