fredag

Fredag - god weekend!



Et hurtigt billede fra i dag, inden resten af dagen skal gå med filmaften og hygge i familiens skød. Købte den oversize sweater og nederdelen det sædvanlige sted, gider nærmest ikke nævne det ved navn mere, det begynder næsten at blive pinligt... Men altså har kigget på den sorte nederdel mange gange nu, og i dag røg den med hjem, simpelthen fordi jeg stadig synes den er fin, hvilket tyder på et langtidsforhold. Jeg forsøger virkelig at vænne mig selv til at tænke over købet - INDEN jeg køber det, men altså i de her highstreet-butikker er der jo ikke tid til at gå hjem og sove på det, mens man overvejer. Vil man have det, må man slå til NU, for det er der måske ikke i morgen. Det der med at sove på det og overveje, må være noget der kun gælder for meget dyrere køb, vil jeg tro. Læste et eller andet sted, at nogen gør det, at de gemmer tøjet et andet sted i butikken, for næste dag at gå derhen igen og så finde det frem. På den måde undgår man at andre snupper det, mens man overvejer, hvis butikken ikke vil lægge det til side....
Det tror jeg nu ikke jeg kunne finde på, men har omvendt heller aldrig oplevet nogen butikker, der ikke vil lægge noget til side for en enkelt dag.
For et par uger siden så jeg en mindreårig pige i en heftig diskussion med en ekspedient foran tøjbutikken "Deres". "Står du og siger at jeg har taget noget, hva`? Hva`? Er det det du siger???" (i et meget hysterisk tonefald). Pludselig tog hun benene på nakken og løb i fuld fart væk fra butikken med ekspedienten i hælene, der råbte "Stop hende!". Ingen gjorde noget. Jeg overvejede kort at stikke benet ud og spænde ben for hende, men gjorde det selvfølgelig ikke - mest fordi jeg var bange for at få tæv foran min familie. Hun så nemlig ret skrap ud. Nå men, det var jo så den ekstreme og ulovlige variant af "JEG SKAL HAVE DET HER TØJ", men hvad med jer, har I nogensinde lavet lusede tricks for at få det der helt fantastiske stykke tøj, som I bare MÅ have???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar