mandag

Om dagens


Jeg har tænkt lidt over det der med at poste billeder af sig selv i dagens outfit... Når jeg poster de her billeder, er det egentlig ikke tænkt som inspiration til andre, det er der så mange andre bloggere der gør - og som gør det meget, meget bedre end jeg nogensinde kunne gøre. Som tidligere nævnt er jeg ikke ligefrem dagens fashionista, men jeg poster billederne i en form for indgåelse i en "bloggerkontrakt", hvor vi alle fremviser og udleverer os selv delvis i form af personlige billeder af os selv og vores tøj. Her føler jeg lidt, at det kan være en måde at gøre bloggen lidt personlig på, nu da jeg ikke ønsker at være for privat og dele mine "inderste tanker" med jer, som nogen andre bloggere gør. (og jeg sluger det selv råt, så intet galt i det!). Men er nok stadig bare ved at finde ud af, hvad jeg egentlig vil med den her blog ud over at sidde og lege med computeren (hvilket jeg finder fantastisk tilfredsstillende, nu kæresten har sine computerspil...). På sin vis er bloggen stadig en lille bebs, der først skal lære at stå op, derefter at gå, for så at løbe osv. Anyways, snart bliver det også rigtig hverdag igen med studie og måske noget arbejde, hvorfor der naturligt vil blive færre indlæg. Håber dog at jeg fortsætter med bloggen og at de af jer, der læser med fortsat vil kigge forbi fra tid til anden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar