tirsdag

Tirsdag


(dagens kluns til højre og et andet til venstre som er taget for ca. en måned siden)
Jeg er i øjeblikket ved at undersøge muligheden for at tage et enkelt tværfag på et andet universitet. Det ville være cool. Vil nu ikke sige, at jeg sådan rigtigt glæder mig til at begynde igen, er lidt nået dertil, at nu skal det sidste år bare overståes, så jeg igen kan komme ud og arbejde. Mangler lige præcist 3 eksamener og et speciale, så det burde jo være til at overskue, har bare svært ved at se præcist, hvad jeg vil med mit studie. Føler mig nok lidt desillusioneret pt. og synes jeg ændrer retning hele tiden. Jeg troede engang, at når jeg kom på universitetet, ville alting ligesom stå klarere for mig. Det gør det ikke. Der åbner sig bare flere spørgsmål, og derudover er jeg allerede nu bekymret for, om jeg overhovedet kan få et job efter endt uddannelse i de her krisetider.... Håber gnisten til at læse melder sig snart igen - helst inden d. 2. sept.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar