fredag

Yesterday was the hottest day this year...


Og so what? Egentlig ikke noget. Sad lige og morede mig over endnu et tosset ord, som man under kommentarmoderation skal skrive for at kunne få lov at aflevere sin kommentar - "Lortus". Undskyld min fækale humor, men den fase er jeg bare aldrig kommet ud af. Sig "prut" til mig og jeg skriger af grin... J finder min humor ret underudviklet og jeg må nok desværre give ham ret. Synes det sjoveste i verden er f.eks Monty Python & Sasca Baron Cohen (helst som Borat eller Ali G). Synes så til gengæld af dansk standup komedy er noget af det mindst morsomme. Okay, der er bestemt træffere ind i mellem, men er så jävla træt af at se på diverse Uffe Holm-kopier i diverse hjernelamme kl. 20 programmer på Tv3 og Tv2 (ja, det er så derfor at jeg er ret glad for min DVD). Men de må skulle have smør på brødet de der komikere, ellers ville de vel ikke gøre det??? På samme måde, som når ellers anerkendte skuespillere sælger ud for at medvirke i en eller anden lorte punkt 1 reklame... Vil også gerne have noget satire igen! Og det må gerne være samfundskritisk! Hvad blev der lige af det? Er vi nået dertil, hvor vi stadig kun kan sige "prut" eller "patter"? Det er som om at dansk standup er kommet i puberteten og simpelthen bare har tænkt sig at være teenager for evigt. Slet ikke sjovt. Heller ikke engang for mig i længden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar