tirsdag

You´re all I need



Følte mig virkelig uinspireret i dag, så tog en gammel Won hundred t-shirt på, strømpebukser og Dr. Martens. Behøver man egentlig også mere? Min basis garderobe består af lange cardigans, lidt kjoler og nederdele, t-shirts i forskellige farver og længder, leggins i både sort og knaldede mønstre og en helvedes masse forskellige sko. Det burde jeg faktisk i bund og grund kunne klare mig med. Nu er det bare lige det, at jeg er så vanvittigt uforståeligt fladpandet glad for tøj, hvilket betyder, at selvom jeg egentlig har det, jeg har brug for, så mener jeg hele tiden at have brug for mere, for der skal åbenbart helst hele tiden være bare en smule nyt i garderoben. Tingene var en del nemmere (og billigere) dengang i gymnasiet, hvor jeg faktisk kun gik i baggy pants, sneakers, t-shirts og hættetrøjer. Dengang brugte jeg heller ikke makeup, så der er sket en del siden. Jeg er faktisk bare blevet mere og mere dullet med alderen. Frygter lidt at jeg bliver hende der, der står på bordene som 40. årig og ryster rumpetten til 90`er musik i mine leopardgamacher.... Hvad med jer? Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre, om I bruger flere eller færre penge på tøj, efter at hele den her modeblog-bølge er eksploderet? Jeg bliver nok lettere fristet, men tror samtidigt ikke, at jeg bruger flere penge på tøj af den grund. Der er meget af det mest hypede, som jeg faktisk når at blive træt af, inden det overhovedet rammer butikkerne. Havde det f.eks lidt sådan med H&M Divided Eksclusive linjen og flere af de støvler, som vi allesammen fabler alt, alt for meget om...

3 kommentarer:

  1. Da jeg startede i gym (i 2004) gik jeg nærmest kun i Jack&Jones! Og brugte heller ikke make-up ;) Jeg bruger i hvert fald en hel del flere penge på tøj nu i forhold til dengang!

    SvarSlet
  2. Du har vel også fået flere penge i mellem hænderne nu? Men tror du at blogs har betydning for dit valg - køb af tøj??

    SvarSlet
  3. Jeg er især nysgerrig, fordi du jo er en fyr og der vel endnu ikke er så mange blogs i DK, der er skrevet af fyre??

    SvarSlet