mandag

280909

Photobucket
Har lige et par minutter mens drengene leger selv, så her får I dagens outfit. Ret fantasiløst, det indrømmer jeg gerne, er bare så helt og aldeles glad for den sorte oversize sweater fra H&M. Tror egentlig bare jeg kunne bo i den hele efteråret, den måtte dog gerne have været varmere! Man må da ihvertfald sige, at det er blevet efterår bare sådan lige pludselig. Var nede i centrum i dag for at mødes med en veninde, og frøs mere eller mindre hele tiden, selvom jeg havde en lille skindjakke på også. Eller også er jeg bare ved at blive syg, har haft det underligt i et par dage efterhånden.

I dag har vi den 28. og jeg venter egentlig bare på at vi kommer forbi den 1. så der igen er en lille smule penge på kontoen. Er jeg den eneste, som er så godt som flad hver eneste måned efter d. 20-25.?? Dvs. helt flad er jeg aldrig helt, da der altid skal være til uforudsete ting, når man har børn, men jeg har ihvertfald ikke flere penge til mig selv....

Og så mangler jeg stadig at få solgt de der Campbell wedges, som gjorde et væsentligt indhug i min september-økonomi... I øvrigt kom der en regning fra UPS ca 1 1/2 uge efter at jeg havde modtaget skoene. De opkræver 386 kr, hvoraf de 120 kr er et udlæggelsesgebyr (????!). Tror det betyder at de har "lagt ud" ift. told/moms på skoene ved deres ankomst til DK, men at de så efterfølgende tager sig betalt for at have "lagt ud"... Hmmm... Jeg har godtnok aldrig været glad for de der transportfirmaer, hvilket vist også er blevet stærkt antydet tidligere, men indtil nu, troede jeg faktisk at UPS var ok. Det er de jo selvfølgelig også ift. deres levering, som jeg aldrig har haft problemer med, men helt ærligt, hader virkelig underlige gebyrer, som man knap nok forstår, hvorfor man skal betale og der er de ikke en dyt bedre end andre... Det var vist mit udlandseventyr for nu, jeg tror jeg holder mig til handler indenfor EU fremover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar