mandag

Fugl på snor


Har fuldstændigt glemt at vise jer halskæden, som jeg modtog i lørdags fra den Hollandske sælger, Fashionology. Leveringen var ihvertfald hurtig! Nu til "anmeldelsen" af halskæden. Først og fremmest kostede den 174 kr, så nej, billigere får man vist ikke et Pamela Love rip-off. Kæden er ca 66 cm lang, hvilket efter min mening er lidt for kort, så finder nok en anden "sølv"kæde, den kan dingle fra. Selve fuglekraniet måler på langs 5 cm og kunne derfor også ønskeligt have været større. Igen er det nok en smagssag. Samlet synes jeg dog, at den er rigtig fin og den vil især være god med andre lange sølvkæder. Nu er det så lige det at jeg af en eller anden grund nærmest kun har lange guld-halskæder, men det kan der jo selvfølgelig rådes bod på hen ad vejen. Jeg tror stadig, der er flere at få hos sælgeren og kan se at Marie fra Afashiontale også har omtalt sælgerens andre fine produkter. Ellers er der kun en ting at gøre og det er at drøne ned i den nærmeste goth-agtige butik, mon ikke de ligger inde med noget lignende?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar