tirsdag

Jersey sweats and BIG shoulders

Photobucket
Jeg har altid haft en stor forkærlighed for jersey, der efter min mening er noget af det mest behagelige stof, som altid er super anvendeligt og som nemt kan dresses op eller ned. En nem måde at gøre det lidt mindre "nu skal jeg ud og jogge-agtig" er at tilføre nogle store statementsmykker og en elegant clutch ligesom den russiske it-girl og moderedaktør Miroslava Duma, der her flasher en cool udgave af jersey-trøjen med store skuldre. Hendes er dog højst sandsynligt en anelse out of reach for den gennemsnitlige shopper, så hurra for ASOS der har lavet et fint og yderst prisvenligt alternativ. Jeg ville klart overveje den, hvis jeg ikke allerede i forvejen havde et par bluser i skabet i lige præcist den der gråmelerede nuance. Man kunne dog være fristet alligevel, eftersom den kun koster 187 kr.... Meeen, er godtnok helt vildt fascineret af hele det der skulder-trip, men synes nok mest det er en af de tendenser, som jeg nyder på afstand. Du kan finde blusen lige HER og husk rabatkoden "LOOKFB", som giver 20 % rabat til og med i dag d. 29.

2 kommentarer:

  1. Yeah, it really is! Love the combination of sportswear and high fashion all in one!

    SvarSlet