tirsdag

Leggins on parade

Photobucket

Legginsparade fra venstre mod højre:
  • Religion metallic leopard print 373 kr
  • ASOS mesh insert leggins 167 kr
  • Costume dept. optical leggins 653 kr
  • Gestuz leather panelled leggins 653 kr
  • Natalie Encarnita mesh suspender leggins 606 kr
Nederst venstre mod højre:
  • April wedge lace up
  • Øreringe ASOS
  • Hoodie med frynser Costume dept.
  • Beanie fra Topshop
  • Oversized t-shirt Costume dept.
I really wouldn´t mind! Det er altsammen i detaljerne/mønstret på disse her leggins, og jeg har især set mig lun på de mange forskellige udgaver med paneler. Det ser bare så utroligt fint ud og ville virkelig ønske, at jeg selv kunne sy noget lignende. Kan ikke helt komme mig over at noget, som i bund og grund bare er et par strømpebukser med lidt stof/læder syet på, skal koste så vanvittigt meget! Alle disse leggins ville passe fint ind i min basisgarderobe, som i hovedtræk mest består af forskellige leggins, oversize bluser og grove sko. Har vist også tidligere nævnt at det er min "uniform" - altså det sæt tøj, som jeg ALTID befinder mig godt i. Overvejer ikke engang at hoppe i et par jeans eller almindelige bukser længere, once you go leggins, you don´t go back (jeg gjorde ihvertfald ikke!)... Alle de viste leggins fås hos ASOS.com.

2 kommentarer:

  1. Ej...dem fra Gestuz gad jeg satme godt eje!
    Men er det mig eller er over 600 kr for et par leggings ikke lige i overkanten?

    SvarSlet
  2. Det samme her! Men jo, HELT ærligt, som jeg skrev er det jo bare et par strømpebukser med ekstra stof/læder på... Så jo, synes også det er alt, alt for dyrt!

    SvarSlet