søndag

Black is black is black is black...

PhotobucketPhotobucket
Marianne Carousel.no & Rachel I, Lookbook.nu
PhotobucketPhotobucket
Anne Laure M & Eelinoora L, lookbook.nu
PhotobucketPhotobucket
Emmi T & Erica V, Lookbook.nu
Photobucket
Funda, bytheway
Photobucket
Juliett K, Lookbook.nu

Sort er vel en klassiker for de fleste og intet nyt i det, men jeg er bare fortsat fascineret af, hvordan sort ikke bare er én slags sort. Jeg er vild med, hvordan disse damer på fineste vis demonstrerer kunsten udi at iklæde sig sort næsten fra top til tå, uden at det går helt i sort, hvis I forstår... Kunsten er nok at blande forskellige materialer som f.eks sort læder, blonder, velour, jersey, lak, pels og strik - gerne kombineret med lidt grå og lidt glamour i form af skinnende materialer, sølvsmykker, rhinsten og pailetter. På den måde kan man skelne de enkelte dele fra hinanden, hvilket jeg synes giver et utroligt fint look. Er især vild med Mariannes og Fundas måde at bruge de sorte elementer, så bliver det vist ikke mere gennemført! Og ja, Emmi T. sneg sig lige med i samlingen, er bare stadig hooked på den der Cheap monday tee....

2 kommentarer:

  1. Fedt outfit de næstsidste billede med de grå velour leggings. Jeg har lige netop bestilt et par i dag ...så fedt at se at man kan style dem så lækkert...glæder mig allerede til at modtage dem.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, hun er superfin hende der Funda og hun ser generelt altid fantastisk ud! Jeg har selv de grå velourleggins, men har faktisk kun brugt dem en enkelt gang... Glæder mig til at se, hvordan du styler dem!

    SvarSlet