tirsdag

Bloggerarrangement Friis Co.

Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Friis Company havde i går inviteret alle interesserede til et "Mød din blogger" arrangement, hvor Camille og Trine fra henholdsvis Clamour4glamour & Trineswardrobe var værtinder. Jeg fulgtes med søde Brigitte fra How about nooo eller det vil sige, at det da ihvertfald lykkedes os at finde hinanden en 10 min. før arrangementet begyndte. Det viste sig nemlig, at vi sad på to forskellige Baresso`er og ventede på hinanden! Flot, det er lidt typisk for mit vedkommende og her troede jeg lige, at jeg for en gangs skyld var kommet til tiden til noget!

Da vi troppede op der ti i seks, var der allerede mange inde i butikken, og vi blev alle i første omgang sendt ud igen, for at de kunne gøre det hele helt klar. Vi stod og trippede lidt udenfor og i et kort øjeblik frygtede jeg, at det her ville antage dimensioner af "Gina Tricot åbner i DKs største provinsby" hvilket er lig med pigeskrig, asen og masen og "må den bedste kvinde finde det fedeste tøj"... Det forløb nu stille, roligt og relativt civiliseret, og Trine og Camille tog pænt i mod og forklarede lidt om, hvordan arrangementet skulle forløbe, og at folk endelig måtte komme hen og snakke med dem, hvis de havde lyst. Der blev kræset om de århusianske gæster med skumfiduser, lakridser, champagne og friskpresset juice. Tror måske at juice-damen blev en anelse træt af mig, da jeg lige svingede mit korpus op i hendes fint arrangerede appelsiner og jordbær, så halvdelen røg på gulvet. Det er så OGSÅ typisk mig at vælte en halv forretning...

Der var goodiebags til de første 20, der købte noget, hvilket for mit vedkommende betød at primalhjernen satte ind, hvorfor jeg resolut greb det første det bedste og kastede mig op til kassen. Der er jo ikke meget her i livet der er gratis, vel? Købte en ring og et superfint armbånd, som jeg nok skal vise billede af senere sammen med goodiebag`en. Derudover var der jo 40% rabat på de særligt udvalgte items, som Trine og Camille hver især havde som favoritter og 20% på resten af butikken. Jeg var egentlig mest opsat på de der Sam Edelman inspirerede støvler, som Trine havde udvalgt som en af sine favoritter. Desværre - eller skal man sige heldigvis - for min slunkne konto, var de ikke ankommet endnu og er først i butikken på torsdag! Øv bøv. Synes dog det så ud som om, at der var rigeligt med piger som svingede dankortet, og ud fra de umiddelbare kommentarer var den sorte Notabene-lignende bikerstøvle og den fine sorte ruskindsstilet med vingerne (som Brigitte var lun på) nogen af de populære styles.

Vil måske sige, at jeg mistede lidt af overblikket inde i butikken, mit sædvanlige scannerblik blev ihvertfald vældig distraheret af at glo på de andre og spekulere på, hvem der mon også var bloggere? Spottede Sidsel og Lasse og hilste også på søde Beam - totalt spøjst at se/møde folk i virkeligheden. Derudover hilste vi også på Lisbeth (som har fået ærespladsen ved siden af Camille og Trine), som netop har startet sin egen blog Styleperspective. Hvad der er ret interessant er, at hun pt. er ved at skrive projekt om blogging som mediefænomen og derfor b.la. skal interviewe Camille og Trine til sit projekt. Jeg synes personligt, at det lyder super spændende, og du kan finde hendes blog Styleperspective HER, hvor du kan læse lidt mere om hendes projekt om blogging, melde dig som informant eller bare lure lidt på hendes fine stil, som hun beskriver som "klassisk med et twist". Det var desuden fedt at se, at mange bare gik hen til Trine og Camille (og alle mulige andre) og spurgte til forskellige ting og snakkede om blogging og mode. Selv tog jeg mod til mig, og bad på bedste stalkervis om et billede af dem sammen, hvilket de var søde nok til at stille op til. Søde piger - og gud, hvor er de om muligt endnu mere yndige i virkeligheden...Alt i alt var det et trangt (og varmt - deraf de koksrøde ansigter!) men hyggeligt og sjovt arrangement, og i øvrigt vist det første af sin slags i Århus. At dømme ud fra fremmødet - mere af det, tak! Jeg fattede dog aldrig hvad konkurrencen gik ud på, og ved heller ikke om jeg absolut ville spæne afsted til alle mulige arrangementer i den stil, men hey, det var ihvertfald lidt nyt og spændende for os Århusianere/andre jyder... Og jeg fik lidt af min nysgerrighed stillet...

24 kommentarer:

  1. Sikke en fed blog du har - du har virkelig tastaturet i din magt med en fin personlig stil.
    Og ja det var virkelig varmt igår aftes, har en fin rosa hud på dit billede ;)

    SvarSlet
  2. Haha, aij, var det dig, der væltede frugten ned? Godt indlæg! :o)

    SvarSlet
  3. Tak for det, det var da sødt sagt!
    Og ja, svedte som et s... derinde, synes nu ellers billedet af dig blev godt, du ser rigtig naturlig og frisk ud! Held og lykke med projektet, vil nok følge lidt med i det, hvis du skriver om det på din blog...

    SvarSlet
  4. Ja, det var mig der var elefanten der. UPS!

    SvarSlet
  5. Maria: Jeg er helt enig med Lisbeth her. Du har en rigitg god blog, som jeg bestemt må bookmarke :-)

    SvarSlet
  6. Maria: Takker, takker, min ansigtskulør nærmer sig snart den fra i går... Har du en blog?

    SvarSlet
  7. Hæhæ, nå, ja, men du kan jo være glad for, at der ikke var flere der opdagede det. (Altså bortset fra, at du nu har skrevet det her! ;o)).

    SvarSlet
  8. Jeg kender juice-damen godt.. Hun er min mors gode veninde :-)

    SvarSlet
  9. Beam; Tror nu nok der var flere der så det alligevel, men sødt af Trine at hun hjalp med at samle op, he he!

    Juju: Hvor sjovt! Hun må jo sige til, hvis ikke hun vil vises her på bloggen, glemte helt at spørge om jeg måtte poste det...Ahem...

    SvarSlet
  10. ^sikkert. Har for resten lige linket til dit indlæg, da det er noget mere fyldestgørende end mit. Håber det er ok. ;o)

    SvarSlet
  11. Hey, det er selvfølgelig helt ok! Hav en god dag og håber vi mødes en anden gang:-)

    SvarSlet
  12. Rigtig godt indlæg - dejligt med både billeder og fortællinger for os, der ikke kunne deltage :)

    SvarSlet
  13. Tak for igår!

    Og supergodt indlæg :-)

    Jeg kan altså ikke lade være med at grine af hvor røde vi er i hovedet haha, men hold op hvor var der varmt derinde, puhhh!

    SvarSlet
  14. Lyder som om i havde et fedt event i Århus - dejligt! Her i Odense gik det også super fint. Og stiletterne med "vingerne" var også min personlige favorit!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Brigitte - hold nu op. Vi er da smukke og shiny! Hæhæ. Men pyha, der var godt nok varmt.

    SvarSlet
  16. Fedt indlæg om eventen, som jo har svirret lystigt omkring :O) Herligt at I havde det skønt!

    SvarSlet
  17. Selv tak Brigitte! Det var hyggeligt at mødes:-)

    Også superfedt at der blev lavet et lignende arrangement i Odense, dejligt at de har fået øjnene op for alle os udenfor KBH!

    Og ja, vi havde det da vist ret hyggeligt, selvom det var hektisk og varmt som ind i helvede!

    SvarSlet
  18. ihh det ser da hygge ud :D ville også gerne møde jer århus-piger, oh well some day, jeg tror jeg sniger mig hen til arrangementen på østerbro i aften.

    _0-0_ blog.delancefashion.com

    SvarSlet
  19. Det lyder som en fin event. Kig fobi og se billeder fra dagens event på Østerbro.

    SvarSlet
  20. Maria:

    Jeg har ikke en blog, nyder bare en blog som din, som formår at være inspirerende på et fagligt højt niveau.

    SvarSlet
  21. Jazz: det gør jeg helt sikkert, håber I hyggede jer!

    Maria; Ok, men dejligt at du gider at læse lidt med her, så det skal du have tak for! Uanset om man hovedsageligt blogger fordi det er SJOVT, som jeg gør, så er det altså bare lidt sjovere når der rent faktisk er nogen der gider at læse ens pladder:-D

    SvarSlet
  22. Gud hvor sjovt! Det var dig der væltede dem, haha. Jeg stod og snakkede med trine imens? Så du mig? Jeg vandt også gavekortet?
    Kris

    SvarSlet
  23. Kristian; ha ha, ja det var desværre mig, påtager mig det fulde (pinlige) ansvar for miseren... Så dig godt, samlede du ikke også et par af appelsinerne op! Heldige dig at du vandt gavekortet - hvad købte du??

    SvarSlet