søndag

BLOGLEG!

Jeg er blevet tagget af Beam til en lille blogleg, hvilket virker som en aktivitet jeg liiige akkurat kan klare lige nu, hvor jeg stadig sidder i nattøj:

Hvor er din mobiltelefon? Den ligger ved siden af min hovedpude, eftersom jeg nærmest lige er stået op....

Mit hår? Er halv-langt, glat og kedeligt lige nu. Havde dreadlocks for 1 1/2 år siden og venter stadig på at længderne gror ud. Er dog dødmisundelig på alle piger med kort chickt hår, ville ønske...

Min mor? Lever desværre ikke længere. Jeg savner hende stadig meget, selvom det er 5 år siden at hun gik bort.

Min far? Er en dejlig og god mand, vi er dog meget meget forskellige i vores interesser og gøren og laden.

Favorit mad? Indiske karryretter, herre-bøffer med fritter og bearnaise, vietnamesiske supper, maki-ruller & nigiri sushi, tarteletter med høns i asparges, pizza med paesano piccante, rosmarin og kartofler, Chili Johns Rattlesnake chili, Brændende kærlighed, tortillas og jeg kunne godt blive ved mange linjer endnu... Kort og godt en blanding af gumpetunge (herre)retter og eksotiske, gerne stærkt krydrede retter...

Favorit drik? KAFFE, Mojitos, friskpresset juice, milkshake med jordbær eller banan/chokolade,

Min drøm i nat? Husker sjældent mine drømme

Hvilket værelse befinder du dig i? Vores soveværelse hvor hoved-computeren er at finde!

Hobby? Har ingen decideret hobby - det har jeg vist ikke tid til, men at blogge, læse aviser, høre musik, se film er mine foretrukne ego-fritids syslerier...

Frygt? Sygdom i min familie eller omgangskreds

Hvor var jeg i går? Tjah, skulle have været til 2. halvleg af Århus took it, men pjækkede fra det pga. snot-næse og blev hjemme og så film og åd chips - med mig selv vel at mærke. Jeg elsker at være alene! (altså i små doser...)

Noget jeg ikke er? En mand, 1.80 cm lyshåret amazone med lange stænger, dansk folkepartist, blidt som et lam...

Muffins? Skal ikke undervurderes! 1 grundopskrift, en million forskellige slags fyld og så lækker, smød frosting- what´s not to like? Det er jo genialt! Men mangler flere muffinsforme!

Ønskeliste? En million små-ting, som jeg i virkeligheden godt ville kunne leve foruden og som jeg derfor ikke vil opremse her. En eller anden dag, ville jeg dog gerne have et lille hus med have, hvor vores unger kan lege...

Hvor jeg er vokset op? Næsten i Erling Jepsen-land - mentaliteten var ihvertfald noget af det samme!

Hvad jeg har på? Undertøj, lang tanktop og et smil!

Mine kæledyr? Min ældste har en lilla undulat - det er hans kæledyr, men mig der passer den, så mon ikke det tæller. Tidligere kæledyr fra min barndom tæller hhv. en gås, en and, en vædder, 2 geder, en pony, en hund, en million katte, guldfisk, parakitter og en gris ved navn Sofus. Hvilket b.la. var grunden til, at vi IKKE skulle have en dreng ved navn Sofus, selvom J. var rimeligt hooked på det...

Venner? Ændrer betydning med alderen. De er uvurderlige, men jeg har ikke længere behov for at være i tæt kontakt med en veninde 24/7, og jeg er heller ikke typen der har 50 nære venner. Jeg har få venner og en større bekendtsskabskreds. Min bedste ven er J. og det kan ikke være anderledes. Det betyder så også, at han får mig på godt og ondt - jeg skjuler, fortier eller forstiller intet overfor ham!

Noget jeg ikke vil have på? Lårlange støvler, lak, CROCS, en brudekjole...

Favorit butikker? Urban outfitters, Topshop, H&M, Zara OG nok også Monki/weekday når de kommer til november...

Favorit farve? BLÅ

Sidste gang jeg grinte? Okay, det her kommer til at lyde lidt forkert, men tidligere i dag, da jeg vågnede op sammen med min kæreste...Ellers får mine børn mig altid til at grine!

Min bedste ven? Er vist i gang med at agere amatør-barista og snakker fodboldresultater med sin bror

Steder jeg vender tilbage til igen og igen? Diverse high-street pusherne

Nogen der regelmæssigt sender mig emails? Diverse spammere

Favorit spisested? Jakobs barbecue for deres bøffer, div. sushi/thai/vietnamesiske spisesteder.. U sablú i Prag - underlig middelalder-inspireret restaurant, men den møreste, blødeste, saftigste bøf jeg NOGENSINDE har fået. Garnituren var to små diminuitive kartofler...


Jeg sender den videre til Brigitte fra How about nooo....

3 kommentarer:

  1. Tak fordi du leger med! Så ved man jo lidt mere. Det er så hyggeligt. :o)

    SvarSlet
  2. Hehe, jeg må snarest tage mig sammen og få udfyldt :-)
    Lige nu er jeg alt fr smadret efter den har stået på familetam-tam HELE dagen.

    Og btw så er jeg også fra Erling Jepsen-land ;-)

    SvarSlet