mandag

Dagens ønskeoutfit

Photobucket
(Youheshe.com, Urbanoutfitters.com)
Jeg har en stor svaghed for militær-inspirerede jakker. Har haft en tidligere, som bare var overdrevent perfekt. Det var der vist også en anden der syntes, eftersom den blev stjålet fra mig et sted i København. Jakken her er fra Ganni og jeg ville elske at kaste sådan en bamsedreng over en fin oversized silketunika fra Stine Goya og teame det med store Zarah Voigt øreringe, grove støvler og en kææmpe ruskindstaske ligeledes fra Ganni til alt mit lort. Nå ja, leo-kjolen fra Rika kom lige med fordi den da bare er for fin at se på!

Forresten:
Apropos mili-jakker - er der nogen af jer, der husker de der 70`er jakker med masser af for og stor pelskrave? Det er sådan en jeg drømmer om, så tips til hvor sådan en evt. kan forefindes modtages gerne! Det er desværre ikke lykkedes mig at finde et billede af dem, selvom Fjällraven har lavet en udgave, der minder en anelse om den...

4 kommentarer:

  1. Jeg har lige gaflet mig en parka coat i København K til 290 kr. Godt nok uden pelskant, men ellers er det same shit.. :) OG JEG ELSKER DEN HØJT!!

    SvarSlet
  2. Gud, hvor er du heldig! Bor desværre ikke i København, men må kigge lidt her i Århus...

    SvarSlet
  3. Fed parka-mili-ting. Er også ret forelsket i den type jakke. Måske det var en iden at slå et smut forbi noget genbrugs-værk... Tak for inspirationen!

    SvarSlet
  4. Åh ja, drømmer virkelig om en af de der 70`er vamsedrenge, håber sådan at finde en lige pludselig. Genbrugsbutikker kræver bare så hulens meget tid!

    SvarSlet