mandag

Flere huller i ørerne, tak!

Photobucket Da jeg købte månedens Cover for nogle dage siden fik jeg et øjeblikkeligt crush på modellens fine ørering, som ved nærmere opslag viste sig at være fra en dansk smykkedesigner, der hedder Sofie Bille Brahe. Prisen oplyses desværre kun på forespørgsel, så mon ikke den koster kassen? Jeg har selv 3 huller i det ene øre, men sidder lige nu og får lyst til at få lavet 4-5 huller mere, så jeg lige kunne knalde 8 små rhinsten ørestikkere i, og derved få den samme effekt som med Brahe øreringen. Har man ikke mod på det, har ASOS pt. nogle fine earcuff`s som har lidt det samme look. De er dog med Swarowski krystaller, og koster derfor også omkring de 500 kr stykket. Find dem her. Ellers mener jeg at have set lignende øreringe på både Ebay og Etsy.com, så det handler vist bare om at lede lidt videre...Jeg ville bruge øreringene sammen med en basic t-shirt og jeans ligesom Cover-stylingen, eller også ville jeg bruge dem sammen med nogen af mine mange jersey-trøjer til at tilføre lidt glam til et ellers meget casual look. De kan vel ellers gå til nærmest alting, men synes måske, at det er mest cool, hvis de sættes sammen med noget som ikke er for ladylike.... Men åh, hvor er den bare smuk den Brahe ørering, er lige pludselig blevet totalt forelsket i rhinsten igen!

3 kommentarer:

  1. Jeg er lige kommet hjem fra 7-11 med Cover under armen og faldt også med det samme for øreringen på forsiden! My god - hvor er den hulans smuk da! Meld endelig tilbage hvis du falder over en pris :-)

    /Amalie♡
    cphthoughts.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Uh, ja men den koster garanteret kassen og har endnu ikke kunnet finde den nogensteder, men shit, den er fin!

    SvarSlet
  3. To participate a formal party you always need a good dress. For me, I love wearing a off white crochet dress. It makes me look sexy and it's comfortable.

    SvarSlet