tirsdag

Leo - furs all for you!

Photobucket
1)Leopard print faux fur coat, 95 £, Topshop
2)Petite vintage Fur coat, 90 £, Topshop
3)Snow Leopard faux fur coat, 95 £, Urban outfitters
4)Dalmation faux fur coat, 80 £, Miss Selfridges

Har fundet mine personlige favoritter blandt de mange leopardjakker, som pt. hærger og huserer på en hel del blogger-ønskesedler og hvorfor egentlig ikke? Se bare, hvor fin Daisy Lowe ser ud i sin lange leopardjakke... Nu er hun selvfølgelig også noget af en godte, men alligevel... Mange af os kunne sikkert godt bruge lidt glam i hverdagen, og det her er da ihvertfald en nem måde at få indført det element i garderoben. Eneste anke er, om de her jakker mon er varme nok??? For en frossenpind som undertegnede er det ret væsentligt - er hellere varm og ufashionabel end kold og fashionabel... Og nå ja, har et problem mere, for står helt af, hvis det der faux fur fælder og ser alt for cheap ud - altså mere cheap end man lige har lyst til at udstråle - den forkerte slags cheapness, hvis I forstår...

Ville selv vælge nr. 2, hvis det skulle være - hvad med jer?

PS: Se jakken på Mette her, som er en meget heldig pige...

6 kommentarer:

  1. Jeg er også klart mest til 2eren!

    SvarSlet
  2. Ja, hvis jeg bare lige kunne befamle den i virkeligheden så måske, men er godtnok usikker på om jeg tør købe sådan en basse online... Også fordi den jo ikke er helt gratis...

    SvarSlet
  3. hej,
    jeg har set den i Topshop butikken. Så hvis du bor i nærheden af en, så kan du jo gramse på en der :-)

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tak for tippet, jeg bor jo i Århus som kun har en lille afd. men jeg kan da prøve at kigge der, hvis jeg får tid. Du mærkede ikke lige tilfældigvist på den? Prøvede den?

    SvarSlet
  5. Nummer 2! Har nemlig allerede købt den:)
    Den er ret skøn i kvaliteten selvom den er fake, men modellen er lidt sjov, da den er stram under armene, så man kan ikke have kæmpe tykke trøjer under.. Fits true to size eller hvad man siger, altså hverken vildt store eller små i størrelserne..
    Køb den evt. på Topshop.com, der er den meget billigere end i de danske butikker..
    - Mette

    SvarSlet
  6. Tog lige et kig på din blog, jakken ser godtnok fin ud. Er stadig ret fristet, men den er jo ikke helt gratis..

    SvarSlet