søndag

Lodtrækning!

Så har jeg - eller dvs. min kæreste - leget lykkens gud(inde) og trukket vinderen af resterne fra Friis Co. goodiebag`en.

Det var nervepirrende, det var spændende og der blev trukket lod op af en lego-hue med lukkede øjne... Og der var hele 9 med i kapløbet... Gad da egentlig godt selv prøve at være med i en konkurrence, hvor der kun er 8 konkurrenter...Hmmm...Så er det lige, at man tænker på Anywhos konkurrencer, hvor der er flere hundrede besvarelser...

Nok snak - vinderen blev:

Photobucket
Tillykke til dig, Beam - du skriver bare, så jeg kan få din adresse og så vupti er der en ring, en pung og en funky hårbøjle på vej til dig :-D

Og tilsidst og forresten: TAK fordi I ville lege med og for alle de pæne ord, som faldt til mig undervejs!

2 kommentarer:

  1. tillykke til Beam, ogtak for kampen ;)
    god ide med den give away konkurence :)

    -sara

    SvarSlet
  2. Hurra! Jeg har vundet! Det var da en dejlig overraskelse en kedelig mandag morgen! :o) Tak for det!

    SvarSlet