søndag

Nyt i garderoben

PhotobucketPhotobucket
Okay, før jeg smutter ud af døren får I lige et par ord om hvad jeg havde på i fredags, og hvad jeg nu har kastet nogen moneter efter... Købte hele to sweatshirts i fredags hos H&M og Gina T. og elsker allerede begge. De kommer til at holde mig varm igennem mangt en efterårs/vinteraften, og så er oversize bare altid et hit, hvis man lige vil skjule vinter-dellen... Desuden er det dele, der nemt kan dresses både op og ned. F.eks bar jeg den grå fredag aften til Took it. Idet sådan en børge ikke er så festlig i sig selv supplerede jeg med noget feminint i form af høje støvler og store smykker. Når jeg går i byen er jeg sjældent shinet op til den helt store guldmedalje, det skal mest bare være tøj, som man kan bevæge sig ubesværet i og som jeg ikke behøver at frygte, at der er en eller anden fuld stodder der brænder meterstore huller i. De Burberry Prorsum inspirerede støvler fra Zara, har jeg allerede haft købt én gang tidligere og returneret dem igen, fordi jeg manglede pengene. Det gør jeg sådan set stadig, men røg på dem for 2. gang, da jeg så dem stå i Zara-butikken igen i fredags. Det mest sindssyge ved dem er, at de ligner et helvede for ens fødder, men kan sige. at jeg bar dem uafbrudt i 6-7 timer, hvor jeg KUN stod op, og mine fødder var stadigvæk ok dagen efter. Og så er jeg bare stadig helt ekset over den der rå gummisål, så jo, de er en keeper...Vores drenge er på efterårsferie hos bedstemor og bedstefar, så i dag skal vi bare slappe af og i bazaren og æde os en pukkel til i lækker mad og hvinende søde desserter, som kun folk fra mellemøsten kan lave dem... Later!

8 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de lækre!!! og vildt man ikke får helt smadret fødder i dem ;p Nice.


    _o-o_ blog.delancefashion.com

    SvarSlet
  2. Åh, jeg har også prøvet dem på, da de først landede i butikken. Købte dem ikke. Anyway, du har sikkert nuppet den str. 36, som Z plejer at få hjem....
    Fine, det er de nu.

    SvarSlet
  3. Hej Emilie; ja det er ret vildt at man ikke får ømme fusser, det må simpelthen være pga. gummisålen! De er i butikkerne igen nu, vist nok fordi de var en bestseller, fik jeg at vide af en ekspedient...

    Beam; jeg skulle op i en fuldblods str. 38, selvom jeg normalt bruger 37, så enten er mine fødder vokset, eller også er Zaras sko små i str...?

    SvarSlet
  4. He, he ja, sådan er det tit det med at læse andres blogs, man bliver fristet over måde...

    SvarSlet
  5. hi hi...så endte du med at købe dem igen :-)
    blev også overrasket over at du returneret dem sidst :-) Jeg er rigtige glade for mine også er de super nemme at style. Jeg har set dem på 2 piger i københavn indenfor kort tid, og de var saft suseme cool i deres påklædning.
    /chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ja, jeg kunne ikke lige lade være og som du siger, kan de gå til nærmest hvad som helst!

    SvarSlet
  7. Uh, så er der håb forude. Men jeg har vist ikke brug for dem i skogarderoben...siger min mand. Hæhæ.

    SvarSlet