søndag

Shopping...

Photobucket
I går var jeg nede i byen sammen med Brigitte. Vi åd, drak og knævrede til den store guldmedalje og fik også shoppet en lille smule. Fedt, at bruge lidt tid sammen med en, der er lige så vild med tøj som en selv, og så er det jo altid rart at få snakket lidt blogging med en anden, som rent faktisk ved, hvad det går ud på og som forstår, hvorfor man egentlig gider at bruge tid på det...

Vi havde en rigtig hyggelig dag i de måske sidste efterårssolstråler og fik selvfølgelig også shoppet lidt. Zara havde rigtig mange fine ting at byde på, og jeg nuppede straks den sorte t-shirt med rhinsten, som jeg vil bruge til mine højtaljede nederdele. Jeg har desuden længe været på jagt efter den perfekte vamsede strikbasse, og jeg skulle hilse og sige, at Zara er proppet med lige præcist den slags strik. Det sværeste er egentligt at vælge. Fandt den grå/beige kæmpestrik som stod til en pris af 459,- ligesom nærmest alle deres strikcardigans står i. Da jeg kom op til kassen, oplyste ekspedienten at den faktisk kun gik ind til 279,-, så det fik jeg den da til. Jeg brokkede mig for en gangs skyld ikke!

Nu da jeg har prøvet den på herhjemme, skal jeg dog lige overveje den lidt ekstra. Den er nemlig KÆMPE-stor i str. (medium, som åbenbart var den eneste str. denne model laves i iflg. en butiksassistent) og eftersom jeg jo er tæt på dværg-str. er jeg lidt usikker på, om den mon er THE ONE. Jeg var ude efter en oversize strik og farven er jo helt rigtig, men den er godtnok stor til mig, så skal lige tænke lidt over det.... Men omvendt, hvor får man ellers sådan en fed strik til 279 kr ????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar