søndag

Endnu en til samlingen...

Photobucket
Efter at have set et indlæg om den her t-shirt + halskæde hos Fancies, måtte jeg simpelthen have begge dele fra H&M til 179,- for t-shirten og 50 ,- pr. halskæde. Sikke en copycat jeg er, men ok, går man i H&M kan man jo ikke undgå at være andet....Har så ganske som forventeligt allerede brudt min forestilling om ingen shopping før Monki og Weekday kommer til byen, men man må jo slå til nu da H&M i øjeblikket ser ud til at spytte den ene fine oversize sag ud efter den næste... Godt jeg er fuld af undskyldninger overfor mig selv - stop det nu, det er en vildt fed t-shirt og jeg er skæppeglad for den! Ikke flere undskyldninger! Det tog mig dog ca. 20 minutter at prøve den! Ikke fordi jeg var i tvivl om, at jeg ville have den, men fordi jeg var i tvivl om jeg skulle have den i S eller M. Tror nogen gange at jeg tenderer til at købe tøjet større end jeg har brug for, det er vist lidt en karakterbrist for mit vedkommende, at jeg ofte tror, at jeg er større end jeg egentlig er... Har flere ting hængende, som jeg nu kan se er for stort (og næhæ har ikke tabt mig, sådan noget gør jeg ikke rigtigt i) og det er vel egentligt lidt træls - må have lagt noget på Trendsales, men det må være endnu en ting jeg skubber til efter jul...

4 kommentarer:

  1. Fede kæder, jeg stod og overvejede dem i fredags... Hvis du lægger noget på ts, lover jeg at kigge forbi :-) Har flere gange overvejet, hvornår du mon solgte ud...

    SvarSlet
  2. Nu må vi se, der kommer i hvert fald noget på et tidspunkt, men hvornår er lidt uvist pga. travlhed... Ja, er vildt glad for kæderne, får det lidt sådan at jeg får lyst til at købe en sort mere, bare for at have en ekstra, skulle jeg miste den første - sådan noget sker nemlig desværre ret tit for mig...

    SvarSlet
  3. toppen ser super lækre ud. og de kæder er da også super flotte lige til at peppe et lidt semi-kedeligt outfit op! :)

    SvarSlet
  4. Det er en superlækker top og så er den også lidt julet, synes jeg...

    SvarSlet