mandag

Glam picks of the week!

Photobucket
(Playsuits & smykker fra Topshop.com, sko fra ASOS.com)

Jeg kunne vildt godt tænke mig en af de her playsuits fra Topshop. De er noget nær perfekte til de lidt mere festlige dage af slagsen, og så føler man sig lidt mindre "fin", end hvis man har en kjole på. Ved dog ikke lige, hvilken jeg egentlig synes er finest?? Uanset hvad, ville jeg ihvertfald læsse godt med smykker på og tilføje et par lækre (og varme) strømpebukser og heels, og faldt den der guld pailletjakke ned i skødet på mig, sagde jeg bestemt heller ikke nej til den.

2 kommentarer:

  1. Jeg ville aldrig selv hoppe i en, men især den der fløjls-playsuit med lange ærmer synes jeg er så fed! Gid man havde 2 kilometer lange ben, eller oså er det et spørgsmål om mod og nogle gode heels...?

    SvarSlet
  2. Ja, den grønne er da også totalt julet - perfekt til en julefrokost! Altså det der med de 2 km lange ben - det har jeg bare ikke, så ja, hvis det skulle være, ville det være med nogen rigtig høje hæle, så er jeg sikker på at det godt kunne gå:-D

    SvarSlet