torsdag

No rain - please!




Lortevejr - var i motionscentret (for første gang i et par uger!) og er lige kommet hjem totalt gennemblødt! Vil spise avokado-madder med rejer, tomat og citron og så se om jeg kan få åbnet en bog eller to, før jeg skal hente børn. Var inde og se "Paranormal activity" i går sammen med Brigitte og fy da føj, synes godt nok at den var uhyggelig - var ved at hoppe op på skødet af Brigitte på et tidspunkt... Da jeg skulle hjem, "sad" den ligesom stadig i mig og jeg skulle hilse at sige, at selvom man snart er 30, så kan man stadig godt se underlige skygger i mørket på vej hjem og bilde sig ind at man hører fodtrin bag ved en... Synes den minder lidt om hhv. Blair witch project møder Ringen møder Excorsisten/Poltergeist, men det er nok bare min egen lille mening... Se forfilmen her (med publikums reaktioner) - og til jer der bor i Århus, kan du stadig nå at se den i morgen fredag d. 13 kl. 23.59 i Biocity.

Og jo Brigitte, jeg trak fødderne godt op under dynen i går aftes og puttede mig ind til J. - ikke nogen flagrende fødder der.... Gys...

God dag!

4 kommentarer:

  1. Uhh, lyder sgu uhyggeligt.. men tror jeg netop har brug for lidt uhygge og et chok i det her kedelige vejr. :)

    SvarSlet
  2. Ja, du skulle tage at se den, man føler sig ihvertfald i live bagefter, ha ha! Jeg var rigtig glad for at min kæreste var hjemme, da jeg kom hjem, så man ikke skulle ind i en tom lejlighed og et tomt soveværelse... Tror også det lidt var det, den spillede på - du ved, bøh-manden under sengen - sengen som ellers er noget nær verdens mest trygge sted!

    SvarSlet
  3. Uha, den er jeg ikke sikker på, jeg tør se! Måske skal man bare vente til den kommer på dvd, så man kan holde pause, hvis det bliver for vildt!

    Godt I ellers hyggede Jer. :o)

    SvarSlet
  4. Hahaha! Godt du nåede helskindet hjem, men jeg må give dig ret i det med fødderne, mine holder sig også pænt inden for dynen ;-)

    SvarSlet