onsdag

Nyt til ørerne!

Photobucket
Photobucket
Er jo generelt ret glad for øreringe og de her par synes jeg bare er rigtigt fede på hver sin måde. De øverste sorte er i en slags plexi-glas, og jeg får lidt Zarah Voigt -vibes, hvilket jo ikke er helt dårligt! Købt hos Bik Bok til 39,- Mærket "Sassymanii" er vist nok nyt i butikken, og der findes også armbånd og halskæder i serien - altsammen til totalt SU-venlige priser. De måneformede øreringe (m. clips) er genbrug og fundet på Trendsales til 30 kr inkl. porto. Slet ikke så ringe endda! Skal dog lige vænne mig til at have øreringe med clips i, hvilket jeg vist ikke har haft siden jeg var helt lille pige - og jeg mener RET lille, for fik hul i ørerne allerede som 6. årig efter at have plaget livet af min mor.

2 par øreringe til 69 kr - det var vist dagens budgetkøb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar