mandag

Oversized # 348795226572523

Photobucket
Hvor er det egentligt underligt, at når jeg sidder og surfer rundt omkring på diverse shoppingsites eller er inde i butikker, så er jeg altid vild med kjoler, buksedragter og højhælede sko, der er meget finere end det jeg egentlig går i til hverdag. Jeg køber det dog meget sjældent,hvilket forklarer at min egen garderobe består af 99 % hverdagstøj (=oversized og leggins), hvilket jeg lige fik et mindre flip over tidligere i dag, da det gik op for mig, at jeg faktisk ikke har investeret i noget lidt finere tøj i rigtig lang tid, og at jeg derfor også er temmeligt meget på røven, når det kommer til fest og ballade her i vintermånederne.... Selvom mit liv selvfølgelig også består af spændende 99 % hverdag, er det alligevel vildt, at jeg kan have en million leggins og trøjer men ingen jeans, jakker eller finere kjoler! Det må jo så betyde, at det er sådanne dele jeg faktisk burde gå efter, men eftersom min kærlighed til jeans egentlig stoppede efter at have født et par børn, og jeg pt. er for fattig til at købe dyre jakker, ja så efterlader det mig jo så med ønsket om en pæn kjole med følgende kriterier: 1) den må ikke være for sart - så får jeg den ALDRIG brugt af frygt for at ødelægge den på stedet 2) den skal være nogenlunde rimelig i prisen 3) den skal kunne købes over nettet eller i Århus. Har allerede nogen forskellige kjoler i kikkerten, men nu må vi se...

6 kommentarer:

  1. Jeg synes ellers du ser så smuk ud!
    Men man bliver selvfølgelig selv træt af altid at gå i det samme :) og man bliver i det hele taget selv træt af sin garderobe..

    SvarSlet
  2. Hej Benedikte, tak for det, men jo, det kender vi nok allesammen, den der garderobe-træthed som rammer en fra tid til anden, hvor man åbner skabet og synes at man har ABSOLUT intet... Jeg har en del tøj, men er nok dårlig til at kombinere det på nye måder....

    Hej Regitze: det er faktisk ikke en strik, men en sweatshirt. Den er fra Gina T.

    SvarSlet
  3. Okay, men ligemeget hvad, så er den bare for fed :D!

    SvarSlet
  4. jeg går og leder efter seje vinterstøvler og jeg tænkte på hvor dine er fra

    SvarSlet
  5. Det er dr. martens - sorry, det totalt sene svar, havde ikke set din besvarelse :-D

    SvarSlet