tirsdag

The owls are not what they seem...

Photobucket
Smart at man kan shoppe, mens man spiser sin frokost...
Fik lige kværnet en avokado-mad, mens jeg købte denne her fine ugle-kæde over Ebay (set hos Pagik). Kunne ikke lade være med at more mig over, at den hedder "Koreastyle Bronze Owl necklace" men at den bliver sendt fra Shanghai... Og så skriver de, at den er "vintage" men at de har den i mere end 10 eksemplarer. ...Vintage, min røv - det er nok det mest misbrugte ord på både Ebay og Trendsales... Nå ja, men det er også lige meget, den er fin og superbillig, så bare hit med den!

Køb den her for kun 34 kr inkl. forsendelse til DK.

10 kommentarer:

  1. Fin Ugle!

    Har du en mail man kan kontakte dig på, hvis man gerne vil sende dig pressemeddelelser eller lign.

    /Trine

    SvarSlet
  2. troede lige at der kom et Twin Peaks indlæg ;-)

    men fin halskæde!! Og rigtig fin blog iøvrigt!

    - Mille.

    SvarSlet
  3. Hehe,har lige set Twin Peaks for tredje gang. Men meget flot smykke i øvrig :)

    SvarSlet
  4. Det var da godt nok latterligt billigt - tror altså, at jeg næsten blir nødt til at tage mig sammen og prøve ebay for første gang :)

    SvarSlet
  5. Fin ugle og dejligt med TP reference. Dem kan man ikke få for mange af :)

    SvarSlet
  6. Trine; ja, du kan skrive til mig på nutellah123@gmail.com

    Mille, Jazz og Emily: Det var også helt meningen at overskriften skulle være indforstået for os Twin Peaks fan - blev da helt inspireret til at lave et indlæg om serien.... Det er efter min mening en af de bedste serier, der nogensinde er lavet! og jeg er stadig bange for BOB!

    Senette; go for it, Ebay er faktisk udmærket til at finde budgetvenlige alternativer, hvis bare man lige ved hvad man skal søge på. Jeg har lavet mange handler og kun været "uheldig" et par gange, så kan kun opfordre til det!

    SvarSlet
  7. Jeg siger GO FOR IT ift et Twin Peaks indlæg ;-) det ville da være fedt!
    Jeg er absolut enig - har faktisk endnu ikke set en serie, der kan måle sig med Twin Peaks.

    -Hvis ikke du er indehaver af serien på dvd, så kan jeg da give et lille tip videre - serien kan i øjeblikket fås i Gold Edition udgaven for 200 kr. i TP-musik. Den er godt nok faldet meget i pris!

    Jeg har lige været tre måneder i USA, og jeg måtte simpelthen en tur ud og se nogle af de steder hvor serien er optaget - bl.a. det vildt smukke vandfald fra introen, "The Great Northern" og ikke mindst "Double R Diner". Det var helt nostalgisk :-)

    Det blev vist lidt langt, men Twin Peaks er virkelig et hit!

    - Mille.

    SvarSlet
  8. Hej Mille, det vil jeg gøre straks i det nye år, når jeg igen har tid til at lave lidt længere indlæg. Håber ikke der er nogen der snupper idéen i mellemtiden!

    Jeg har godt set at den er faldet så meget i pris, så føler man sig jo lidt båtnakket at man har stået og købt hvert sæt for en bondegård...

    Men fedt, så er der måske flere der får den set igen!

    Det lyder som en helt fantastisk tur! Gid det var mig!

    Tak for din fine kommentar :-D

    SvarSlet
  9. Hej igen.

    Det vil jeg se frem til :-) Kan godt se at det kræver en portion overskud og tid til sådan noget.

    Ja, det er altid så træls, når noget man har købt pludselig falder meget i pris.
    Synes dog at designet på dem, som du har købt, er federe end gold edition boksen!

    Det var det virkelig også! En kæmpe stor oplevelse :-)

    Keep up the good work!

    -Mille.

    SvarSlet
  10. AAA! Fantastisk! Jeg købte lige præcis denne ugle på et marked i London, og ELSKER den. Den forsvant desverre for et par uger siden, men nu har jeg lige bestilt en ny på E bay til 34dkk(!) inklusive alt, efter jeg googlet mig frem til din side. Tak!

    SvarSlet