mandag

Se min kjole....

Photobucket
Den rare postmand bankede lige på og forstyrrede mig i min læsning. Han havde denne fine kjole med fra ASOS, som jeg bestilte for noget tid siden. Blev lidt overrasket over, at den er i en form for chiffon - hvornår lærer jeg at læse angivelsen af materialer, når jeg køber over nettet!?!? Nå, men det gør nu ikke så meget, det gør den kun meget fin og luftig og så må jeg jo leve med at der ikke er stræk i. Formen giver desuden lidt ekstra former - hvilket absolut ikke er et minus i mine øjne. På afstand ligner mønstret en gang mønstret misk mask, men i virkeligheden er det faktisk en slags leo-print i forskellige farver kombineret med små blå blomster - synes det er en fin farvekombination. Synes desuden, at den passer perfekt til mine Divided sandaler som endnu ikke rigtigt har været i brug. Kombinationen af "sød" kjole og rå sandaler, er efter min mening lige præcist sådan at begge dele gør sig bedst. Så bliver det nemlig hverken for rocket eller for nuttet at se på, men holder balancen lige midt imellem. Skulle jeg udenfor, ville det dog blive i selskab med et par tykke, mørke strømpebukser og en lang cardigan, og var det ekstra smadret udenfor ville den helt sikkert gøre sig ret godt med mine Dr. Martens støvler...

4 kommentarer:

  1. Den klæder dig SÅ godt! Du ser super godt ud og FLOTTE ben du dog har :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, tak for det - det gjorde da lige min dag en anelse bedre ;-D

    SvarSlet
  3. Du ser bare vildt godt ud med den kjole. Dine sko er også bare flotte. Er de virkelig fra Divided:O

    SvarSlet
  4. Tak :-D

    Jeps, de er fra Divided Eksclusive, ved faktisk ikke om de stadig er der online??

    SvarSlet