tirsdag

Tough choice...

Photobucket
Jeg ved normalt godt, hvad jeg vil have, men fordi butikkerne altid er så venlige at lave det, jeg nu vil have i flere forskellige farver, er det evige problem så at vælge farven...

Jeg hælder umiddelbart mest til den mørke af dem, da den anden er lidt "english rose"-agtig, hvilket jo ikke ligefrem normalt er min stil... Men det afhænger jo bare af, hvad man sætter den sammen med...?

Hvilken en synes du bedst om?

Edit: Det blev den sorte - den er nu på vej!

6 kommentarer:

  1. Jeg ville også vælge den mørke af dem. Den passer bedst til årstiden, synes jeg.

    SvarSlet
  2. Ville helt klart også vælge den mørke af dem :D

    SvarSlet
  3. Uh ja, det tror jeg også det ender med, den vil nok også passe bedst til både mine farver og min øvrige "stil".... Tak for det :-D

    SvarSlet
  4. Den lyse! - vil jo være åh-så-fin til din mørke hud + du kan rocke den lidt op med mørke tights ellers rough boots. Det sikreste er ikke nødvendigvis altid det bedste :) By the way - jeg er ny her og jeg er pjattet med din side :)

    SvarSlet
  5. Tak for jeres bud, jeg overvejer det stadig, men det bliver nok den mørke selvom den lyse jo også er fin og netop ville være god sammen med mørke, grove støvler og en cardigan... Hmm...

    SvarSlet