mandag

141209

Photobucket
Photobucket
I min selv-bestaltede frokostpause tidligere skyndte jeg mig lige at nuppe nogle hurtige (og meget trætte) billeder af mine seneste køb, som for billedets skyld blev kastet på på én gang. T-shirten fra Silence + Noise og de fine simili-øreringe kom allerede i fredags, hvilket vel var et par dages transporttid fra U.O. Ret imponerende. Til gengæld er min Forever 21 pakke endnu ikke dukket op efter 14 dage. T-shirten er SÅ lækker, blød og behageligt at have på og øreringene er lige som jeg forestillede mig dem. Så flotte i virkeligheden. Nå ja, og på fusserne har jeg de der COS støvler som jeg købte brugte over Trendsales. De var lige lidt mere brugte, end jeg synes at sælgeren havde oplyst dem til, men det er ok, det er kun på spidsen af dem at der er lidt brug at se. Skulle dog lige vænne mig til at de er lidt spidse - ligesom Carin Wester støvlen, men nu synes jeg bare at det er fedt med lidt variation fra mine andre sko med runde snuder. Tror nu også at spidse snuder så småt er på vej ind i varmen igen, synes jeg ser flere og flere rundt omkring... That´s it for nu og sikkert også de næste par dage. Hav det godt!

10 kommentarer:

  1. Lækker tee, bling-bling og støvler! Julegaver til dig selv? :-D

    SvarSlet
  2. Hej hej, joeh, vi kan da godt kalde det julegaver til mig selv - det var nok snarere fordi jeg fik solgt noget tøj på Trendsales + de der ZARA støvler som røg for 925 plus porto, så der var jo lidt ekstra til at shoppe for :-D

    SvarSlet
  3. Hej :D Hvor har du de fantastiske lægge fra I(det kan man jo ikke lige umiddelbart shoppe sig til;))? Træner du eller?

    SvarSlet
  4. Du ser super godt ud!!

    SvarSlet
  5. Hej anonym1; kunne ikke lade være med at smile lidt af din søde kommentar:-D Den har jeg bare ikke lige hørt før! Men TAK! Normalt træner jeg et par gange om ugen, men har ikke været dernede i ca. en måned pga. eksamen... Men mine ben har altid været - ja, nogle vil kalde dem kraftige/tykke, jeg kalder dem bare for stærke, for det er det, de er først og fremmest. Synes jeg ihvertfald selv, he he!

    Anonym2; Tusind tak for det ;-D

    SvarSlet
  6. Så enig med de andre! Du er smækker lækker :D Og fine ting du har shoppet, er vild med bling øreringene og støvlerne er så cool!

    SvarSlet
  7. Tror jeg selv skal have de der ørering til nytårsftenen :)

    SvarSlet
  8. Hej Emilie og Jazz; Ja, især øreringene er virkelig et hit her, de er så flotte og hverken for tunge eller lette i det. SÅ oplagt til nytårsaften og andre festlige begivenheder eller bare hvis der skal lidt bling ind i hverdagen:-D

    SvarSlet
  9. Er forelsket i t-shirten... Den er jo fantastisk dejlig :) (- og øreringene og skoene er bestemt heller ikke ringe!)

    SvarSlet
  10. T-shirten ER vildt lækker, blød og falder bare på den der helt rigtige måde - kan bestemt anbefales!

    SvarSlet