fredag

Dagens sang!

Er så meget på røven over lyden af det her nummer "Club thing" med Yoav. Kender intet til ham og som sædvanligt er jeg lidt bagefter, for nummeret er vist ved at være "halv"gammelt. Jeg faldt bare over det tilfældigt, og nu er det bare stuck i mit hovede....Det er ren pop - men med et twist og en forførende rytme. Lækkert! Kan desværre kun vise en live-optagelse, men ellers ligger der en udmærket video på Youtube lige her, hvor lyden er en hel del bedre og hvor guttens kindben kommer ekstra til sin ret. Se videoen og du vil forstå hvad jeg mener.... :-) Spol bare hen over ham journalisten, der knævrer i en evighed på klippet. Nummeret ligger også på playlisten - bare tryk fremad, så dukker den op. Og NU takker jeg af for i dag -god weekend til jer, der læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar