torsdag

På en gråvejrsdag....

Photobucket
...som jeg bare overhovedet ikke føler for at skulle ud i, står jeg så alligevel med det ene ben ude af døren. Når man har børn er december måned ekstra hyggelig/presset (alt efter hvordan man ser på det...) og i dag er der endnu et julearrangement i den stores SFO med Lucia-optog og hele molevitten. Jeg satser hårdt på at få flikket en juledekoration sammen. Nåede det nemlig ikke her i weekenden, hvor jeg prioriterede at få indpakket 48 julekalendergaver i fredags, hvilket betød at jeg så glemte kalenderlyset... Jeg er ikke sindssygt god til alt det her med traditioner og havde jeg ikke børn, tror jeg faktisk bare, at jeg ville springe over alt det der med julebag, juleklip og julestress. Jeg har en hemmelig - ja, nu er den så ikke hemmelig mere, men en fantasi om en dag at stikke af fra det hele og isolere mig på en tropeø måneden ud...Foreslog det engang for sjov til familien, der var ganske bestyrtede. Prøvede såmænd også at revolutionere det her med julegaver, da jeg foreslog at vi tog en rask lille omgang pakkeleg med terninger om alle julegaverne. Det var ikke populært.... Næ nej, der er noget om det der med "rør ikke ved min gamle jul..." eller hvad det nu er man synger. Det er nu også på sin vis fint nok.

Hav en god dag :-D

2 kommentarer:

  1. Ja, ikke? Havde dog håbet at den kunne shuffle, så man ikke skal høre på det samme første nummer hele tiden. Det kan den vist ikke, så I må lige finde jer i lidt Cure... :-D

    SvarSlet