onsdag

Rabat Urban outfitters

Photobucket
Jeg har fået solgt nogle flere ting på Trendsales og må derfor godt købe noget andet tøj for de penge. Det blev så til den her t-shirt fra Silence + Noise, som jeg har villet have i et halvt år og så de fine simili øreringe som vist ovenfor. De skal bruges til at tilføje lidt glam til alle mine ret så casual outfits. Da jeg tjekkede ud derfra, fik jeg en rigtig behagelig overraskelse. Der var gået en rabat ind på 13,45£! Og det er vel ca. en 100 kr...
Wuhu, det var da lækkert, så skulle jeg have bestilt noget mere skulle jeg, neej, det skulle jeg så ikke, men
det fremgår jo intetsteds på deres side, at der skulle være rabatter på noget, og man kan først se rabatten, når man HAR betalt. Mystisk ikke? Nå, jeg klager ikke...

Der stod flg. på min kvittering:
Vouchers: Europe promo Zone 3 (-£13.45) Europe promo Zone 2 (-£0.00) Europe promo Zone 1 (-£0.00) Europe promo Dublin (-£0.00)

3 kommentarer:

  1. Uhi fine ting du har shoppet! :D Og ja mærkeligt med rabatten, de har engang imellem torsdags rabat, men mener man skal taste en koden ind, anyways dejlig overraskelse <3 Glæder mig til se det på!

    SvarSlet
  2. Hvor skønt med den overraskelse!
    God arb.lyst!

    SvarSlet
  3. Ja, det var altså lidt underligt, men helt fint med mig - det dækkede jo næsten den dyre forsendelse.

    Beam: Åh tak - håber jeg overlever det her ;-D

    SvarSlet