onsdag

Spezial offer for you my friend!

Photobucket
Jeg vasker mit hår med shampoo ca. hver 3 - 4. dag og skyller det indimellem med plain lunkent vand.
Det er muligt, at nogen synes det er en smule små-klamt ikke at vaske hår hver dag, men det er bare sådan mit hår har det bedst. Egentlig ville jeg helst bruge produkter uden parfume, da jeg har tendens til allergi (reagerer f.eks på det der dulletrick med at sprøjte parfume i håret = rødspættet fjæs de næste 5 dage, not worth it!), men det er desværre bare ikke lykkedes mig at finde en god en endnu, som både tilgodeser krav om ingen parfume/parabener effekt ift. målet om lækkert hår og pengepungen. Hvis nogen har gode bud på det, er de velkomne til at skrive det herunder!!! Også gerne ift. parfume, som jeg ikke har brugt de seneste år pga. ovenstående problem, da jeg ikke har ønsket at fremprovokere den allergi, som åbenbart ligger på lur som en anden motherxxxxxx lige om hjørnet, så snart jeg gerne vil dufte lidt lækkert. I stedet for nøjes jeg med med et pust på håndleddet til meget særlige lejligheder og dufter så ellers neutralt, rent og af mig selv, hvis man kan kalde det for en "duft". At jeg så åbentlyst heller ikke burde bruge ovenstående shampoo, er selvfølgelig klart, men hvad gør man lige, når "Urtekram" shampoo bare ikke holder ift. effekt????? Lad det være et eksempel på den inkonsistens, som generelt præger mine holdninger og adfærd ift. gerne at ville være fornuftig, miljøvenlig og hele skidtet, imens jeg i virkeligheden udviser en ufornuftig og halv-miljøfjendsk adfærd, når det kommer til stykket - udelukkende for udseendets skyld... Ah, dobbeltmoral, hvor ville man være uden dig?!?

Nå, det jeg egentlig ville sige, var at FØTEX i denne uge har et tilbud på to KÆMPE-bøtter Tresemmé shampoo + balsam og her taler vi altså om kæmpebasser på hver 900 ml. Der er halv pris, så man får begge med for sølle 90 kr. Jeps, det var eddername billigt, så jeg snuppede 2 i alt, 1 pakke til mig selv og så en til svigermor, som også godt kan lide lækker shampoo. Forhåbentligt.

1 kommentar:

  1. Tusind tak, hvor er du bare god!

    Hilsen Charlotte (der ikke lige var logget ind)

    SvarSlet