søndag

Topshop skater dress...

Photobucket
Photobucket
Postmanden var forbi mere end en gang i sidste uge. Jeg modtog nemlig også kjolen fra Topshop og nøj, hvor er den bare fin. Og også MEGET kort. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan den ville sidde på en 180 cm høj gazelle.... Jeg havde taget den i en str. 36, og selvom den er vildt stretchy i det, synes jeg måske at den er for stram ved brystet/skuldrene, hvilket må skyldes de der svømmer-skuldre som jeg af en eller anden grund er udstyret med (ved ikke hvorfra, kan knapt nok svømme...). Det betyder så at jeg - og ja, og I må gerne tage jer til hovedet nu - lige har bestilt den igen i en str. 38. Jeg vil nemlig være helt sikker op størrelsen.... Men hvis I overvejer at bestille den, kan den ihvertfald kun anbefales. Den er virkelig lækker i stoffet og til 35 £ er den et godt bud på en vintage-inspireret kjole (hvis man som jeg ikke har tiden til at trawle byens gennere igennem...) perfekt til grove boots og cardigans og til sommer med bare ben og sandaler... Ah, sommer...Og nå ja, synes lige I skulle se ryggen af den - med mærkater, stropper og hele skidtet, ja flot, ikke? (ville nok IKKE gå sådan ud - hurra for bh`er med multianvendelige stropper...)

4 kommentarer:

  1. Den er så smuk den kjole. kan godt se at den er ultra kort :-) jeg købte en topshop kjole sidste uge og ret overrasket over at jeg skulle helt op i en str. 40!! ha ha ....Den var også kort, men synes egentlig den er fin da den kom på.
    Jeg ved ikke om du har set den.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jaeh, den er liige lidt kort i det, men jeg vil jo selvf. også bruge den med tights indenunder, så det går jo nok. Så godt din kjole, den var også fin! Synes det er svært med de størrelser - det er altså virkelig det største problem med at købe over nettet! Men vi kan jo bare ikke lade være vel?? :-D

    SvarSlet
  3. nej, det er svært at holde nallerne fra tasteturet når man ser det ene fede ting efter det andet. Jeg venter selv at der skal komme en pakke på torsdag...glæder mig til at se og prøve når det kommer.

    /Chau

    SvarSlet
  4. Spændende! Det vil jeg glæde mig til at se:-D

    SvarSlet