søndag

100110

Photobucket
Elsker weekender hvor man ikke skal noget! Har bare sovet længe, lavet mad, læst aviser, leget med ungerne, set film og slappet af! Det er altså undervurderet at rydde kalenderen og lave INGENTING...Som jeg lovede mig selv, vil jeg være bedre til at bruge det tøj, der allerede ER i skabet i stedet for konstant at drømme om nyt, nyt og atter nyt tøj. I dag gravede jeg derfor denne gule Jenny Hellstrøm tee frem. Den er stadig fin med sit broderi på brystet, som vist nok skal ligne et kamera. Ikke videre originalt at sætte den til en højtaljet nederdel, men det er faktisk den eneste måde jeg kan finde ud af at bruge t-shirts (der ikke er oversize), nu jeg nærmest aldrig går i jeans længere....Fortsat god dag - skal til at bage nu! Er gået totalt i husmor-mode, hvilket er forbløffende afslappende, efter at have skrevet opgaver i en evighed....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar