tirsdag

120110

Photobucket
Uh, har pludselig fået travlt - typisk mig at dase hele formiddagen for lige pludselig at skulle sætte turbo på.... Uglehalskæden var den jeg købte over Ebay for meget få penge, tror det var omkring 35 kr inkl. forsendelse. Den er ret sød og længden er lige tilpas. Det tog godtnok en måned før den nåede frem, men hvad gør det - til den pris!?!? Mit "næste køb" skal vist være en klipning, shit, mine spidser ser underlige ud når håret er helt nyvasket! Og så savner jeg mit photoshop program på den anden computer. Har jo faktisk tid lige nu til at sidde og hygge med små collager og sådan, og så kan jeg ikke engang komme til det - ØV! Nå, må hellere få lettet korpus og smidt noget varmere på benene. Skal ordne en masse ærinder og med ungerne i skolebiffen. Jeg har så snydt mig udenom at skulle se selve filmen "Herbie - fully loaded". Er ikke til talende biler i samspil med Lindsay Lohan. Faktisk er der ikke noget der lyder mere kedeligt, men så kan jeg måske snige mig til en times shopping??? God dag!

4 kommentarer:

  1. Ternet blazer - Fuck hvor cool!

    SvarSlet
  2. Ih tak, den er jeg også glad for, burde bruge den noget mere! Og den er selvfølgelig fra popshop...

    SvarSlet
  3. Alt godt kommer fra popshop..

    Du skal ikke skamme dig over Herbie, jeg overspringshandlede med teen-filmen "13 snart 30" idag. Den handler jo lidt om mig, så det tænkte jeg vel var fair nok.

    SvarSlet