tirsdag

Blogleg

Cæcilie fra Cilles univers har tagget mig i en lille leg...

3 ting jeg husker, som var det igår:
1) Da jeg præsterede min vildeste fysiske præstation nogensinde... Hvilket ikke var en marathon, men mig, der som en anden "moder-fucking-jord" gav liv til mine to fantastiske unger. Lad mig sige det på den her måde: Forskellen på tortur og en fødsel er, at man ved at sidstnævnte får en (lykkelig) afslutning....
2) Da jeg sagde farvel til min mor på den smukkeste sommerdag i 2005. Hun havde været syg i noget nær et halvt årti, så det var lige så meget en lettelse, som det var en enorm sorg at skulle give slip på hende.
3) Da jeg var på verdens bedste ferie i 2006 og nej, det var ikke Egypten, Italien, USA eller nogen af de andre steder, jeg har været - det var en kanotur på Silkeborg-søerne med kæresten og vores, på daværende tidspunkt 5. årige søn. Det var den bedste indianerferie nogensinde!

3 ting jeg ikke kan lide:
1) Den højredrejning, som jeg synes at mange europæiske lande inkl. DK undergår i disse år... Jeg behøver vel ikke at nævne bestemte partier?.... Jeg kan tilføje populisme og pamperi i samme åndedrag... Og her nævner jeg heller ikke nogen navne ud fra devisen: ingen nævnt, ingen glemt!
2) Når såkaldte liberale har travlt med at definere hvad der er andres "frihed"...En frihed, som åbenbart altid kommer i et bestemt format...
3) At man ikke længere må være politisk korrekt! Hvad fanden er der egentlig galt med det???

3 ting jeg godt kan lide:
1) Når man formår at glæde sig over hverdagens små vidundere. Det er en svær manøvre, men ret meget nemmere når man har børn. De lever altså i et helt andet univers!
2) Min lille familie og følelsen af, at jeg egentlig (næsten) godt kunne gå lykkelig i graven...
3) Mad, film og musik (Hov, det var 3 ting, men man kan sagtens spise, se film og høre musik på samme tid...)

3 blogs jeg besøger dagligt:
Det må I ikke spørge mig om - jeg forsøger jo rent faktisk at køre det meste af listen igennem hver dag og ville slet ikke kunne begrænse mig til 3 blogge...!

3 tv-programmer jeg følger med i:
1) Diverse kokke-programmer (det jeg nu kan nå at se, shit der er mange i øjeblikket!)
2) 90210 (hvis jeg husker det...)
3) Seinfeld (hvis jeg er vågen til det...)

3 bloggere jeg udfordrer:
Alle dem der vil lege med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar