søndag

Bootielicious!

Photobucket Photobucket
Jeg må sgu være lettere maschocistisk anlagt, sådan som jeg i dag sidder og lurer på diverse webshops uden en krone på lommen! Jo, nu er det jo d. 1. i måneden og derfor burde jeg have penge, men jeg har simpelthen sat mig for at spare så meget som muligt på alt det "overflødige". Dels for at kompensere for en udpint bankkonto der efter december og januar måneds udgifter til jul og fødselsdage trænger til lidt ro, men også for at undlade alle de her "Hovsa-køb", som jeg hverken gider eller har brug for i længden. Jeg tillader dog mig selv at drømme lidt, og idet det er så sjældent, at jeg falder for sko med tynde hæle, skulle I næsten se dem. Også selvom jeg (rent tankeeksperiment) havde pengene, ville jeg nok aldrig købe dem i virkeligheden, da de er for "classy" for mig, men derfor kan jeg jo godt anerkende deres skønhed og det fine håndværk, ikke?

Camilla Skovgaard "Cut out heart bootie" udsalgspris 1.956,- købes hos Stylepaste.com.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar