torsdag

Lidt shopping... Og lidt hælden vand ud af ørerne...

Photobucket
I går var jeg for første gang i lang tid inde i byen og ose lidt rundt. Joeh, ved godt jeg sagde den anden dag, at der skal shoppes mindre i 2010, men havde et H&M gavekort, som da skulle fyres af.... Det blev det så også, dvs. indtil jeg opdagede, at jeg bare kunne have indløst gavekortet fra starten af til cool cash - hvilket nok havde været mere fornuftigt! Indløste dog de sølle rester efter besøget i H&M, for så var der også til lidt udsalg i Monki, som jeg endnu ikke havde set. Viser købene lidt efter lidt, så jeg ikke spammer jer totalt. Leggins og halskæde er fra H&M - kunne ikke stå for de små frække huller i de sorte leggins, det giver lige lidt ekstra og halskæden i sort/guld måtte jeg bare have med hjem.

I dag har jeg lige fundet ud af, at jeg har lavet en mega/kæmpe/kolonorm/fantastisk dum brøler ift. min ene aflevering, hvorfor den ikke er godtaget/registreret som modtaget til tiden, så jeg har i princippet dumpet en opgave! Vil ikke til at forklare, hvad der er gået galt, andet end at det er mig, der ikke havde læst studieordningen grundigt nok! ØV! Jeg har aldrig prøvet at dumpe noget før, så lige nu sidder jeg bare og forsøger at holde humøret oppe, for det er jo vitterlig ikke det værste, der kan ske. Bare lidt træls, hvis det ender med at jeg først kan aflevere den igen om 1 år (!)! Mest fordi jeg jo ikke må aflevere speciale, før alle andre eksamener er overstået. Var det fordi at jeg havde dumpet den mundtlige del, ville jeg kunne gå til reeksamen. Det har jeg ingen ret til i dette her tilfælde, fordi opgaven ikke tæller som afleveret rettidigt. PIS! Nå, nu må vi se, har ihvertfald skrevet et brev til dem og anmodet om dispensation (for dumhed)... Pinligt, pinligt, pinligt.... På 5. dagen i det nye år (afleveringsdagen) laver jeg allerede et træk som kandiderer til nytårstorsken... På den baggrund bliver det interessant at se, hvad resten af året byder på!

9 kommentarer:

  1. Åh, Tellah, hvor surt! Jeg synes efterhånden at der kan fås dispensation til det meste, så jeg krydser fingre for dig. Måske har du fået årets bommert overstået, så der er bare smooth sailing resten af året.
    /Chris

    SvarSlet
  2. Ja, håber godtnok også at de giver dispensation og man kan jo håbe på, at du får ret og at resten af året bare kommer til at køre derudad!
    Anyways, som jeg skrev, så er det jo bare en opgave, så det klarer jeg nok. Skal bare lige have lov at sidde og være sur over det lige nu, så går det snart over igen, ha ha! Men tak for din søde kommentar:-D

    SvarSlet
  3. Argh, universitetets skøre bureaukrati... Nogle gange forstår jeg ikke, hvorfor de ikke kan være lidt mere fleksible... Det er vel i alles interesse, at folk bliver færdiguddannet på kortest tid. Også selvom man begår en mindre brøler. Held og lykke med appellen. Det er forresten rigtig fedt, at du er begyndt at blogge igen, savnede nærmest dine skarpe og interessant indlæg... Fantastisk med både brains and looks!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare dejligt med lidt trøstende kommentarer og lidt ros! Især kunne jeg godt lide din brug af ordet "skarp" - det luner lige nu, hvor jeg føler mig blankere end blank, ha ha! Ja, fleksibilitet er jo ikke det, der først og fremmest kendetegner sådan nogle store systemer som et universitet, men krydser alt hvad der kan krydses for at de vil være forstående...

    SvarSlet
  5. Aij, hvor surt. Håber det bedste for dig! (Og så må vi snart ses!)

    SvarSlet
  6. Tak! Det skal nok gå - på den ene eller anden måde, he he:-)

    SvarSlet
  7. øv altså, men hvis du plejer at aflevere osv mon så ikke der er lidt flex fra deres side (forhåbenligt)
    -som trøst har du dog fået genialt lækre leggings med hjem! Damn hvor meget måtte du slippe og er de fra trend eller alm?
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Øv det er ret surt :( krydser da fingre for at du får dispensation eller klaret det på en anden måde :)

    SvarSlet
  9. Hej Karin, er også glad for de her leggins! De er fra det almindelige H&M mærke og kostede 179,-så det er jo lige til at overkomme:-D

    Rijah: Ja, det er vildt surt og har også lidt ondt i maven over det, men lad os nu se, hvad der sker...

    God weekend!

    SvarSlet