onsdag

Photobucket
(Copenhagenstreetstyle)
Jeg savner min cykel. Har ikke cyklet i flere måneder, da jeg med mit sædvanlige held nok ville ende op med mindst et brækket kraveben på de her pisglatte veje. Får til gengæld lagt en mindre formue hos den kollektive trafik, så det er alligevel til at leve med. Elsker det her billede! Er det mig, eller ligner hun ikke bare Keira Knightly? Skøn og stilfuld ser hun ihvertfald ud. Kan godt lide kombinationen af mørkeblåt, brunt, guld, sort og rødt. Jeg burde meget sidde og skrive opgave lige nu. Af en eller anden grund kniber det med koncentrationen. Måske fordi klokken allerede er mange og jeg alligevel skal ud af døren om et par timer. Jeg har ladet mig overtale (det var ikke så svært...) til at se "Avatar" igen med J der endnu ikke har set den.

1 kommentar: