torsdag

..just what I needed... more boots...

Photobucket Photobucket
(urbanoutfitters.com)
Brigitte har allerede blogget om de her, men synes lige at jeg ville give mit besyv med - de er nemlig også lige, hvad jeg har "manglet" - altså for ca. et par måneder siden... At købe flere støvler lige nu, ville nok vidne om at jeg - hvad sko angår - ikke er helt rigtig i hovedet, for har også kigget på adskillige andre par, som på mystisk vis synes ekstra appellerende lige nu. Og er endda blevet skrevet op til et par støvler. Det skal dog siges, at jeg også har fået solgt både mine Dr. martens og et par støvletter og så er det altså i orden at anskaffe sig nogle andre i stedet for! Fik dog min shoppe- lyst styret i dag, da jeg tog ned i byen med henblik på at bytte nogle ting. Det endte selvfølgelig med, at jeg fik endnu mere med hjem. Jeg skal simpelthen holde mig fra centrum. Nå, det er sgu ikke værd at have dårlig samvittighed over, synes det var nogle fine budgetkøb og smider nogle billeder senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar