mandag

Og vinderen er....

Photobucket
MARIE - der har gættet på B) Charlotte, som er mit rigtige navn. Marie, send en mail til mig med din adresse og så får jeg sendt neglelakkerne i løbet af denne her uge!

I øvrigt er jeg faktisk ret skuffet over, at der ikke var nogen der gættede på Deng Xiaoping, men godt at I kan jeres historie derude:) Brugernavnet "Tellah" kom sig af, at min yngste ikke kunne udtale nutella, hvorfor det i en periode blev benævnt som "Tella" herhjemme. Ved stadig ikke hvorfor jeg lige tænkte, at bloggen skulle hedde "Nutellah" (!?!?) Måske var det det, jeg lige sad og tænkte på, da jeg i et egentligt ret impulsivt øjeblik oprettede bloggen? For et eller andet skulle man jo hedde og hvem kan ikke lide nutella? Efterhånden giver det dog lige så meget mening, som hvis jeg havde kaldt bloggen for "Kærgården" eller "Oreo" (UHM Oreos...), men nu hedder den jo nu engang det, den nu hedder:)


Fik forresten endelig set "Avatar" i går - sikkert som en af de sidste overhovedet. Den var smuk, men selvfølgelig også meget Hollywood-like, det er jo ikke James Cameron for ingenting. Jeg er nu glad for, at jeg nåede at opleve den i 3D, det havde ikke været helt det samme at se den på DVD herhjemme! I dag begynder jeg på mit næste eksamensforløb. Var oppe i fredags til mundtlig eksamen og heldigvist gik det rigtigt godt. Tror dog liiige at jeg skal have lidt kaffe først. Og så kunne man jo også liiige tjekke nogle blogs ud imens... Hav en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Lækkert outfit.

    Flot blog, er fast læser nu :)

    http://infashionwetrustblog.blogspot.com

    SvarSlet